Microsoft Dynamics 365
Business Central
Oplev et integreret og automatiseret forretningssystem fra Microsoft - designet til at samle dine processer og drive vækst i små og mellemstore virksomheder



Automatisér og forbedr processer
Automatisér og forbedr processer. Udnyt AI med Copilot til at automatisere arbejdsgange, optimere processer og fremskynde opgaver – så du træffer smartere beslutninger hurtigere.
Boost jeres produktivitet
Arbejd problemfrit med Microsoft 365 - Outlook, Excel og Teams - og reducer manuel dataregistrering, så I holder fokus på det, der skaber værdi
Tag datadrevne beslutninger
Fjern datasiloer og få øjeblikkelig adgang til forretningsindsigter via realtidsdashboards, fleksible rapporter og AI-analyser - med KPI’er og bæredygtighedssporing tilpasset din rolle.
Nogle af vores kunder
Verdens bedste forretningssystem
Over 40.000 små og mellemstore virksomheder har hver dag tillid til Business Central – en samlet løsning, der forbinder økonomi, salg, service og drift for at skabe effektivitet, bedre beslutninger og vækst.
Business Central ejes af Microsoft, mens BrightCom som Microsoft-partner sikrer en effektiv implementering og løbende drift. Med kontinuerlige opdateringer og nye funktioner er systemet det foretrukne valg for små og mellemstore virksomheder.
Implementer Business Central og skab tryghed, vækst og effektivitet i jeres organisation.
I 2025 er Microsoft 365 blevet udpeget som det bedste forretningssystem ifølge Forbes ->

Hvad er Business Central?
Business Central er en global ERP-løsning, der giver virksomheder og organisationer fuld kontrol over økonomien - samtidig med at den forenkler forsyningskæden, produktionen og andre forretningsprocesser. Systemet er hurtigt at implementere og brugervenligt, og det har potentiale til at fremme vækst på alle niveauer.
Sammen med andre Microsoft-tjenester som Office 365 og resten af Dynamics-porteføljen, udgør Business Central en komplet, velkendt og pålidelig løsning, der giver jer de nødvendige værktøjer til at drive virksomheden fremad og sikre succes for jeres team.
AFDELING
Produktion
Produktdesign - Kapacitet - Planlægning - Udførelse - Omkostning
AFDELING
Projekt
Projektdagbøger - Tid og ressourceudnyttelse pr. projekt - Cockpit for PIA-projekter - Resultat sammenlignet med budget - Projektanalyse
AFDELING
Ressource-planlægning
Ressourcekapacitet - Ressourcedagbøger - Tidsrapport - Planlægning mellem afdelinger - Overordnet ressourcesituation
AFDELING
Service
Håndtering af serviceordrer - Prishåndtering på serviceordrer - Varehåndtering på serviceordrer - Aftalehåndtering og garanti - Planlægning af servicearbejde
AFDELING
Økonomi
Regnskab - Likviditetsstyring - Omkostningsregnskab - Pengestrøm - Debitor-kreditorreskontro - Lager - Periodiske aktiviteter
AFDELING
Salg & markedsføring
Salg - Ordrebehandling - Markedsføring - Lager og prissætning - CRM
AFDELING
Indkøb
Planlægning - Ordrebehandling - Lager og omkostningsberegninger - Indkøbsforslag - Gentagne indkøbsforslag
AFDELING
Lager
Ordrer og kontakter - Planlægning og udførelse - Godshåndtering pr. ordre - Godshåndtering for flere ordrer - Lagerdagbøger - Montering